Inhoudsopgave 1 Home1.1 Voorwoord.1.2 Samenvatting2 Samenspraak2.1 Samen praten & samen organiseren2.2 De inhoud2.3 Reflectie van CCR en OR3 Cliëntervaring3.1 “De thuisbegeleiding biedt rust en houvast”3.2 “Misschien mogen wij het lint doorknippen”3.3 Het nieuwe clienttevredenheidsonderzoek: korter en makkelijker4 Zorgaanbod4.1 Taakteams tonen aanbod via sterke animatievideo’s4.2 “Op locatie zien we cliënten in hun eigen omgeving”4.3 “Je moet zelf op zoek naar perspectief”5 Medewerkers5.1 “Successen vieren, maar ook aandacht hebben voor werkdruk en welzijn”5.2 “We zijn met Triple-C heel goed op weg”5.3 “Door intervisie kunnen we samen inhoud geven aan deze nieuwe functie”6 Organisatie6.1 Highlights6.2 Cliënten in getallen6.3 Medewerkers in getallen6.4 Financieel verslag6.5 Onvrijwillige zorg6.6 Meldingen incidenten cliënten6.7 Calamiteiten6.8 Klachten6.9 Privacy